Sanningens ögonblick..

vad hemskt det måste vara att sitta i den där stolen asso. För er som minte kolla så kom frågan "tycker du att din Pappa har splittarat din familj" och han som tävlar svarade ja.. Medans pappan satt bland dom tre personerna den tävlande valt att ta med. Måste vara jobbigt för alla inblandade asso massa personliga frågor.. Det trodde jag inte från början att det skulle vara.. Men nu e han iallf uppe i 75 000 och det är ju bra :P..

Ska kolla vidare på det nu sen sova, eftersom jag ska upp tiigt imorn och jobba.. 
Det  vart ju tyvärr ingen träning idag så tror jag att jag ska träna lite imorrn efter jobbet , men får se.  Och det ska bli jätte fint väder igen säger dom, runt 17 grader+ :D. De naaajs.. :)

Men vi hörs imorgon nångång, Sov så gott ! <3<3

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej sööötaste syster!
TRÄNA SJÄLV JOSSE!!!!!!! det är ingen som bryr sig om du är där själv eller inte ;)

2008-04-28 @ 13:06:48
URL: http://lillsen.blogg.se
Postat av: josse

Ja jag gjorde ju det ser du väl :)

2008-04-28 @ 17:54:22
URL: http://josefinmork.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0