Skit nöjd över kameran !

Linda följde med mig in till stan snäll som hon är :)
Digitalkameran jag köpte vart en Samsung 8.1 Megapixel Kamera, Silverfärgad. Och den tar skit bra bilder !  Den kosta 1498:- (det var den sista av den modellen och rea, kosta från början 1999:-) sen plus att jag köpte till en försäkring på 2 år 398:- så sammanlagt 1999 Kronor då ! Jag tycker det var ett väldigt bra köp iallf.
Men jag ska betala hela summan nästa månad eftersom jag blev med och skaffade mig ett ONOFF kort , då kunde man göra så. Och det var inga gömda avgifter det frågade vi typ 3 gånger :P Det är bara sammanlagda summan man betalar fast en månad senare. Då behöver jag inte slänga bort 2000 den här månaden så det tyckte jag verkade jätte bra. Så jag lägger undan 1000 nu och tar resten från nästa lön när jag ska betala.

Resten av min shopping:


  • Skor - Dinsko


  • Silkesblus - Ginatricot 250:-
  • Mörkgröna linnebyxor- Ginatricot  199:-
(har vikt upp byxorna på bilden för dom var jääätte lång, men ska sy upp dom)


  • Örhängen 39:- - HM
  • Matchande armband 69:- - HM


Nu ska jag gå ner till kiosken här nere och köpa lite gammeldagsvanilj som jag sen ska tjocka i mig när vi ska kolla på Power of 10 och Sanningensögonblick . Dom där två programmen är verkligen spännande ;)


 Puss på er <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0