Snackade nyss med Linda i telefon,..

...Skulle oxå vilja vara hemma med henne men jag orkar verkligen inte köra.

Hon berättade att hon skulle få en cykel av Mamma i förskotts födelsedagspresent. Jätte kul för dig tänkte jag, och då hör jag mamma babbla i bakgrunden men jag hör inte vad hon säger.
Men sen så fick jag prata med henne och då sa hon;
Om du betalar hälften för cykeln så kan du också få en !
(
alltså 500, för det var rea och den kostar 999:- Biltema ) image272


























Vad glad jag blev för jag gillar faktiskt att cykla ;P Och nu kan jag och Linda cykla tillsammans , hahah. Våra egna har varit trasiga rätt länge så det var på tiden. Lixom det kan ju vara skönt att cykla till baden som ligger nära oss och också ha det som motion :) Så imorn efter jobbet ska jag möta upp mamma och åka ut till Biltema i Handeln och köpa dom. Dom får ju plats i min bil så det blir ju perfekt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0