Söndag

Oj vad trött jag e .. Har sovit ganska dåligt inatt, vet inte varför men har inte riktigt kunnat somna. Jobbigt :/
Men idag vill jag vara pigg. Har precis tagit en låååång skön dusch och ätit frukost. Älsklingen fixade lite äggröra på macka. Sen åt jag Crunchy musli m mjölk (jätte gott) och drack ett glas apelsin juice :)

Idag hade jag tänkt ringa Denise. Vi kanske skulle åka till stan idag :)
Min syster Linda ville också hänga på så det blir kul :) Om nu Diddi orkar (a) :P.. Behöver lite underkläder och tröjor ! har ganska många jenas för tillfället men inga fina koftor eller t-shirts.. Får se vad jag kommer hem med. Sen kanske Jag tänkte åka och kolla på Dannes innebandy match vid 3, men jag vet inte vart den spelas än så. Och det är inte så kul att åka själv så får se om nån vill åka med mig.

Tänkte slänga in en Dagens outfit sen när jag kommer hem också :)
Men nu måste jag fixa mig och ringa några samtal. Puss <3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0