Söndag

Godmorgon :) vakna skit tidigt i morse, Typ mellan 8-9 nångång. fast det var väl för att jag kanske somna vid 10 igårkväll :P Jag var så jävlans trött.!  haha även fast jag hade sovit hela dagen innan..

Asso jag vet inte vad jag ska göra idag, allt känns så jävla tråkigt..
Danne verkar bara vilja sitta inne och Linda har jag inte snackat med än för hon sover väl till klockan 1 typ.. Jävla sömntuta hon e. Sen slår jag vad om att hon ska gå ut med Isa också vid 2 till 3. Och jag pallar inte sitta inne så länge.


Funderar på om jag ska dra in till stan själv och kanske hitta den där blå/vitrandiga bikinin från Ginatricot och dom där jeansen som jag såg i Västerås. Känner att jag vill köpa nånting eftersom jag endå nyss fått löning... Har inte kunnat handla nått förutom mat på typ 1 och en halv vecka nu och det var tråkigt... haha där lät det som att jag verkligen typ måste köpa nått varje dag men så är det inte känner bara att jag vill shoppa lite nu när jag fått lön. Lite små grejer också behöver jag så som rakhyvlar, mascara, Bodylotion läppglans lite sånt där smått och gott typ ;) Fick föresten mer än förväntat i lön så det gjorde mig glaaa !

Nää men nu ska jag dusha så får jag se vad jag hittar på idag! Kram på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0