Tänkte bara säga godnatt för mig

Imorgon är jag bjuden med Dannes familj till gröna Lund. Dannes farbrors tjej har massa gratis biljetter så jag kan ju inte tacka nej till det ;) Det kommer vara Danne hans två syskon och sen några av hans kusiner med Farbror och så :) Kommer säkert bli skoj. Även fast jag har tröttnat på grönan väldigt mycket så e det endå en rolig grej att umgås med hans familj. Kommer säkert ta några bilder också som  säkert kommer komma upp här sen också. Vi ska möta dom i slussen halv 6 så vet inte om jag kommer hinna blogga nått innan dess, får se !

image357

 Men nu ska vi kolla på Prison Break, sen sova , så godnatt till er nu <3 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0