Tisdag

Vilken skit dag det har varit för mig , alltså jag har mått ur uselt! Under natten så fick jag feber och kunde knappt somna. Vaknade typ varje halvtimme kändes det som. Och jag har ont i halsen och öronen. Kanske har fått himofiusinfluensa :/ Skiiit orkar inte .. Men jag har endå vart och jobbat, måste ju, det är ju pinsamt att säga att man e sjuk igen efter en vecka bara lixom.. På vägen till firman plockade jag upp Danne utanför mig, för han går ju i skolan där och han skulle bara hämta sin tränings väska och så. Sen åker vi till firman och där möter jag Elin som också jobbar där:) en jätte trevlig tjej. Egentligen var det meningen att jag bara skulle in och lämna lite grejer snabbt och packa inför imorrn, för Danne vänade i bilen. Men jag och Elin börja babbla så vi stod där i 20 min o stackars älsklingen fick vänta :P Men det var okej för han, han kunde annars ha kommit un och hämtat mig så:P Men iallf så berättar hon att hon också har feber och skit ont i halsen , haha alltså vi blir alltid typ sjuka samtidigt har det verkat som nu dom senaste gångerna. Men nu måste jag fan bli frisk fort så ska nog ta och lägga mig i sängen och mysa med älsklingen lite. Han sitter och bränner lite filmer som vi kanske ska kolla på sen lr imorrn. Får se vilka det blir.

Men vi hörs lite senare <3 Kramis



Kommentarer
Postat av: Sarah

Det komiska är att jag oxå har ont i halsen, och i öronen typ. har ont i kroppen oxå=/ Hoppas du kryar på dig iaf!=)

2008-04-16 @ 12:01:22
URL: http://Minbrorssysters.blogg.se
Postat av: Josse

haha aa alltså nu har det blivit värre för mig oxå. Har också ont i öronen o allt. :( Vi får båda krya på oss nu !:)

2008-04-16 @ 15:46:27
URL: http://josefinmork.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0