Västerås i helgen !

Gud vad roligt det ska bli :) Äntligen åker vi från sthlm ett tag, skönt att komma iväg ibland tycker jag. Dannes Pappa bor där. Så han och hans brorsha brukar ibland åka ner dit vissa helger och den här helgen fick jag följa med. Jag har varit där en gång tidigare och det var i sommras. Då var jag där en vecka och det var hur mysigt som helst. Älskar den staden :) Så det ska faktiskt bli jätte mysigt. Åker då alltså på Fredag eftermiddag och kommer hem på söndag nångång :)

Nu måste jag dra för jag ska hämta upp älsklingen, men det vart tyvärr inga bilder idag för linda (dumbomen :P) hade så brottom hem till gossip girl så hon hann inte skicka dom till mig... (Får visa dom imorrn istället hoppas jag).

And by the way, som ni kanske såg så gick Mario vidare till top 24 ;) roligt!..

Kram så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0