Vilken härlig dag !

Gud vilken skön dag det har varit :D
haha man kan ju inte låta bli att bli lite lyckligare av det här vädret!


Igår var vi bara hemma hos mig. Vi tänkte sätta oss på ängen med en filt och käka middag och mysa i solen, men det vart inte så för vi hitta ingen filt. Så vi drog till pizzan nere vid oss istället, det funka ju det med ;). Sen var vi bara inne och kolla på Tv, jag var så jävlans trött så jag somnade klockan 8 :P , (eller halvsov.) Det vart inte så mycket sömn natten innan så det var lite jobbigt.

Idag jobbade jag som vanligt, solade lite på deras uteplats. Ska sola lite då och då så jag får lite färg i ansiktet. Har redan efter två dagar fått lite färg och jag har bara solat typ max en halvtimme varje dag. MEN däremot också lite efter jobbet när jag är utomhus :P.
Har precis kommit hem till Danne ska snart äta, ville bara upptadera här lite först.
Var hos Tandläkaren idag, inga hål (som vanligt) :) tog cykeln dit. Efter det mötte jag upp Linda så tog vi en cykeltur runt en sjö vid sickla köpcentrum bakom hammarbybacken. Det var både skönt och jobbigt, så länge sen jag var ute och cykla alltså! Det tog väl typ en timme kanske..

Lite bilder från vår lilla tur:




Väldigt färgglada hus ;p skit mysigt område.

Kommer tillbaka efter maten, ska visa Dagensoutfit m. m <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0