Åhh .....

Så känner jag just nu.. är lite deppi bara men det går väl över snart. Hatar att vara ledsen vill inte må dåligt.. Önskar att livet är som i sagorna ibland. Men så är ju tyvärr inte verkligheten.

Aja slut på det nu jag har iallf köpt ett par skitsnygga skor . Tycker jag iallafall. Tänkte ta kort på dom snart så ni får se :) Jag och Danne har varit i farsta idag och vi kolla på lite kläder men hitta inget. Vart bara en keps till Danne och skorna till mig.

Kom iväg rätt sent från jobbet. 40 min efter att jag skulle slutat :P För jag satt och snacka massa skit med Elin och tiden bara rann iväg. En jätte trevlig tjej som jag inte tycker borde få stå ute i spöregn en timme i väntan på bussen till jobbet ! Du förstår iallf vad jag menar om du läser det här :P Stå på dig. :)

Men nu ska jag gå och fota skorna, brb ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0