Arholma

Hejsan härligt väder va ? eller inte :P Okej jag tycker det är mysigt med regn och så när man är inomhus men inte när man är ute och har massa grejer att fixa.. Frös som bara den idag så det varmt och skönt att äntligen komma hem och bara mysa:)

Här har ni lite bilder från Landet att titta på;


Vi gick på promenix jag Linda Zita och Emma. Det här var typ första och sista kvällen det var fint väder så vi passa på :)

Middag på terassen, ser tyvärr inte så bra men det får duga :P

Sötaste tjejen :) Snart kommer en till i september, gud vad jag längtar !



Tog inte så många för jag kände mig inte sådär jätte fräsch och sen gjorde vi inte så mycket.. Plus att nu helt plötsligt går det inte att ladda upp bilder med den här datan :S haha ja så det här får duga :P

Idag ska jag väl inte göra så mycket mer. Middag blir det snart hoppas jag för jag är vrål hungrig ! Sen tänkte jag och Danne kolla på en film som heter Street Kings från 2007, Kriminal Drama. Bjässen (thebirdman) kommer över sen också för en cigg.

Så tråkig är jag idag Puss på er  .<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0