Bed time

Nu är jag hemma hos mig. Älsklingen ville spela lite Cs och sånt där som jag tycker är jätte jobbigt. haha jag blir skit irriterad när Danne spelar för det är så tråkigt då. Men endå så brukar han typ aldrig spela, det händer typ 5 gånger i månaden eller inte ens det har det blivit dom senaste månaderna. Endå blir jag så sjukt irriterad , dumma mig :P. Så jag bestämde mig iallf för att åka hem. Först och främst för att jag verkligen behöver sova ordentligt ( fast det gör jag väl endå inte utan älsklingen) men sen också för att han kan få ha sin "spel kväll" ifred :P Sötnosen<3

Ska iallf försöka sova nu.. men det kommer bli svårt utan dig älskling ! <3
Du betyder allt för mig och jag älskar dig mest <3


......ska ju upp tidigt imorgon och jobba om ni kommer ihåg ?
klockan står på kvart över 6 ! får panik :P


Godnatt hörs imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0