Bio, 08 DJ:s Live kungsan

Förlåt men har inte varit hemma ! Kom precis hem... Eller jo efter jobbet var jag hemma men då var jag så trött så jag kollade typ bara lite på tv, läste bloggar och skickade ett mejl till en tjej som har gjort grymma bloggdesigners. Så hoppas jag får något svar :)

Men aillf sen vid 5 halv 6 började jag och Danne med maten ( Hamburgare) .. Usch vad vi äter skräp mat alltså. Men det blire ändring på snart när jag ska börja med mina tabletter. Ska sluta röka då också, det är alltså lika med pigg och fräsch :P
Efter maten så hade vi bestämt att vi skulle på bio ( mumien, som var jätte bra ).


så vi åkte in till hötorget och i väntan på att bion skulle börja gick vi en sväng förbi kungsan. Kul med allt folk som dansade omkring. Fast det var väl inget jämfärt med senare på kvällen vid 11 efter bion. Då drog vi dit igen för vi hade hört att massa bra DJ:s skulle spela. Bla Alex Moreno som jag tyckte var bäst, sen kommer jag inte ihåg dom andra namnen :P Längtar iallf som  fan tills imorn då The voice konserten är. Gillar artisterna som kommer !



Men mer snack imorn för nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen :)
Hörs när jag vaknar ! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0