Cigaretter är bajs

Nu har jag iallf bestämt mig för att sluta röka, har inte rökt på en vecka. I och med att mina 7 månader utan sol och alcohol har börjat så har jag bestämt att jag ska göra det bästa av det och alltså inte röka utan börja träna igen. Och i och med att jag slutar röka så blir mitt imunförsvar starkare.
I slutet av våren/ början av sommaren var jag aldrig sjuk. för då hade jag inte rökt sen december 2007. Innan dess var jag sjuk typ varannan vecka. Men sen när jag börja röka igen i sommras försämrades mitt imunförsvar och det resulterade i att jag blev sjuk nu... Så sjukdomar kommer det säkert bli mindre av också. Dom här 7 månaderna ser jag bara posetivt på !





Ni andra som röker... sluta ni med. Jag kom ihåg hur det kändes dom där 5 månader utan cigaretter och man kände sig mycket piggare. Det var jätte skönt. Kondisen blev bättre man kände sig mycket renare.


Kommentarer
Postat av: Nina

Åh gud va bra, bara att kämpa på och tänk på allt negativt du får ut av om du skulle falla tillbaka.. :)

2008-08-27 @ 10:00:01
URL: http://nicaah.blogg.se/
Postat av: Nina

Nej jag har bara testat någon gång, men jag kan verkligen tänka mig hur svårt det måste vara, men det är bra att du är på rät spår iaf :) Min mamma slutade röka när jag var liten och jag är så glad för att hon slutade :)

2008-08-27 @ 10:30:12
URL: http://nicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0