Goodmorgon!

Här sitter jag nu då eftersom jag inte kunde somna om efter att Danne gick. Saknar dom långa sovmornarna när vi kunde lika och mysa hela morgonen kändes det som. Nu ere såhär att när klockan ringer 10 i 6 Snoozar vi om i 10 min sen klockan 6 försöker jag få upp Danne men han vill såklart inte för det är så varmt och skönt. Men typ 06.04 får jag upp han eftersom han måste gå hemifrån 06.10. Så det blir inte alls lång tid där :P



Jaja hoppas iallf dagen går snabbt idag så det snabbt kan bli fredag och helg! Tror det blir en rätt lugn helg men det där ändras lätt. Sen på söndag ska vi nog på kräftskiva hemma hos Jessi(feddes syster) och Christan som precis har skaffat en lägenhet. Sen den första helgen i september blir det inflyttningsfest ! Det ser jag fram emot :)


Men nu måste jag göra mig iordning innan jag drar. Hörs sen när jag kommer hem efter jobbet om jag inte hittar på nått skoj då... Kanske skulle träffa Linda och Fedde.

KRAM <3

Kommentarer
Postat av: Nora

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=101977

2008-08-21 @ 20:26:21
URL: http://norawestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0