Hatar att vara sjuk !

Åh vad tråkigt jag har och mår verkligen skit. Det här känns som en gång i våras när jag hade åkt på någotslags  virus. Och då hade jag sån här skit jobbig huvudvärk och illamående. Plus den här febern som varar dom första dagarna sen går det över till det här....

Danne åkte iväg vid halv 5 tiden hem till Fedde. Jag har ju sagt här i bloggen förut att Feddes syster Jessie skulle ha en kräftskiva och den är ikväll. Jag som hade sett fram emot den :(.. Istället får jag sitta här helt själv. Men jag klandrar inte Danne för han har suttit hemma med mig hlea helgen även fast han har varit uttråkad. Så det är klart jag inte blir sur om han åker iväg ett tag. Plus att han skulle ta lite bilder åt mig som jag får se sen hur roligt dom hade :P (eller tråkigt) haha.

Ringde min chef för ett tag sen också och sa att jag inte kommer kunna jobba imorn och som vanligt var hon väldigt förstående. Så skönt! Men nu ska jag kolla vad som går på tv och bara lägga mig och vila.

Kram på er hoppas ni är friska iallf :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0