Hemma från doktorn

Nu är jag hemma hos mig ( i kärrtorp ). Har inte varit här på en vecka för att jag inte orkade åka hemifrån Danne. Men nu när jag endå åkte in till cityakuten så passade jag på att åka hem. Känns skönt att vara hemma, kände mig konstigt nog lite friskare också... Men det kan man ju förstå för om man ligger sjuk i samma rum och samma bakterier i en vecka så är det bra med ombyte. Ny luft :P



Det gick iallf väldigt snabbt hos doktorn. Var väl där vid halv 9 och fick vänta i ca 10 minuter tills sjuksköterskan kom och hämtade mig. Sen kom doktorn och kollade på mig, fick ta blodprov och febern. Och dom fastställde att jag har feber och troligtvis nått virus. Mot virus kan man inte få någon behandling utan det går över av sig själv i och med att man vilar och tar det lugnt. Men fick iallf ett recept mot huvudvärk eftersom jag har haft sånna kraftiga anfall. Så hoppas dom hjälper om det händer samma sak som igår kväll.

Nu tänkte jag käka lite lunch. Kommer sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0