Hemma trött

 Är det bara jag som tycker att tiden går extremt långsamt just nu ? Alltså jag har ju bara legat hemma här hos Danne hela helgen och tiden går så långsamt... Men vad ska jag göra ? Jag vill ju bli frisk och det är på god väg nu tror jag. Fast som vanligt ska jag inte säga för mycket för rätt som det är kan det gå neråt igen :( Ska vara hemma imorn också men hoppas kunna jobba på onsdag så jag blir frisk den här veckan. För den här helgen ska jag inte vara sjuk har jag bestämt :P Det är NRJ på lördag och jag vill ut. Vill faktiskt ut och shoppa också, är sugen på nya koftor tex :)

Aja tillbaka till dumburken (tven) som jag har stirrat på hela dan. Ska fortsätta med det :P



Söt katt va ? Liten blandning av Leopard och kattunge

Kommentarer
Postat av: Nina

Japp swedbank är rätt =) ska kolla igen :)

2008-08-25 @ 21:10:06
URL: http://nicaah.blogg.se/
Postat av: Nina

Okej men då kollar jag imorgon så är dom säkert inne då :) Är ledig imorgon så kommer nog vara klar med den innan kvällen :)

2008-08-25 @ 21:25:07
URL: http://nicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0