Home sweet home

Jupp då var man hemma igen då :) Lånade ju som sagt Lottas bil coh åkte och handla tacos :) gud vad gott som Emma säger :P hehe... Ska väl dra om ca 45 min och hämta upp Danne och Sebbe sen åker vi hem till dom.

Jaha då var semestern slut då... Känns lite surt men endå skönt. För dom sista dagarna har jag inte gjort nånting alls så jag börjar känna mig lite rast lös :P Plus att pengarna börjar ta slut Inge najs de inte. Jag har varit tvungen att lista upp posetivt gentemot negativa saker med att jobba för jag har haft sån ångest med att börja jobba eftersom det endå har varit så skönt att bara vara ledig. Eftersom att jag lixom har varit det dom två senaste åren förutom jobbet nu.


Men iallf det negativa är :
  • Jag måste gå upp jätte tidigt på mornarna- vid 6 halv 7.
  • Jag är inte ledig
Sen dom posetiva:
  • Jag umgås med folk jag trivs med om dagarna. Gillar gänget på firman.
  • Jag får ha min firmabil på fritiden STORT +
  • Jag får lön för det jag gör.
  • Jag blir faktiskt piggare, när man väl kommer in i dygnsrytmen.
  • Dom flesta som är jämngamla som mig slutade gymnasiet iår och säkert många är arbetslösa medans jag redan har ett jobb.

Så,. där ser ni fler posetiva än negativa. Jag tror jag fortsätter jobba :P:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0