Jobbig natt

Hej hej !

,.. Vilket väder det är.. Fast tycker endå det är rätt mysigt :) speciellt nu när jag har börjat jobba också. Då får det gärna vara dåligt väder för då äre skönare att jobba, man får inte värsta ångesten över att solen skiner och man egentligen bara vill ut och sola o bada...

Första dagen på jobbet var helt okej. Alltså att träffa tjejerna på firman var kul men just på försvaret var det jätte dött :P Det var inte mycket att göra alls så det gick lite segt. Och plus att jag var helt förstörd när jag gick upp för jag kunde inte sova inatt. Alltså sov inte en blund så jävla jobbigt. Danne låg typ vid 3 halv 4 och klia mig på ryggen och i håret för att jag skulle bli tröttare. Det hjälpte ju för stunden men sen direkt när han sluta så var jag nästan klar vaken även fast jag var döds trött.
Tror det var nerverna som spöka eftersom jag skulle upp och jobba :P


Lite bilder från i onsdags när vi va i globen.


Danne med våra nya högtalare till datan

Så himla fin älskling !

Danne and the bird man (aka bjassen:P)

Mc donalds


Jag dåra


Men nu ska vi försöka få tag i bjässen och gå ut i spöregnet o ta en cigg ! Kankse lägger upp lite bilder från Arholma om jag får tid :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0