Kaos på sjön!

hej igen bloggen :) Då är man tillbaka hemma i stockholm igen efter en rätt så lång resa :). Åkte från Arholma vid halv 10 och solen titta fram lite ibland. Till höger om oss var det massa mörka moln men vi tänkte inte mer på det ( jag och min farfar). Sen efter bara några sekunder börja det verkligen SPÖREGNA. Först trodde jag att det var hagel för det var så stora regn droppar och dom kom så hårt. Så då försökte vi ta över kapellet men det hade fastnat. Så där var vi mitt på sjön i höga vågor i spö regnet. Och som att det inte vare nog med det så kom det dimma också så vi såg knappt nånting. HAsse fick lägga sig ner där framme och försöka se ut genom rutan och nästan skrika till mig vilket håll jag skulle styra åt. FAn vad läskigt det var :P men det gick bra tillslut endå. Kom fram i tid och hann med bussen !

Nu är jag hemma hos Danne och har precis duchsat. Ska åka och hämta dom vid centralen senare för dom har varit i västerås och har med sig en data. Ska också försöka övertala Lotta att vi ska äta tacos ikväll så ska isåntfall också åka och handla det :)


Men iallfall.. helgen som varit har vart helt okej. Inte mycket sol vart den men en säl såg jag iallf :) Min första säl i det vilda haha. Bilder kommer upp senare idag eller imorn för är rätt trött :P

Men en kan jag väl bjuda på :)


Saknar dig plutten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0