Kvällen...




haha mongomin men det får duga :P

  • Jacka - Gina 299:-
  • Linne - London (marknad)
  • Jeans - HM 400:-
  • Skor - Stadium 899:-

Var ju som sagt i kungsan den kvällen och det var en skit bra konsert tycker jag. Även fast jag missa en och en halv timme av den. Kom dig kvart i 9 och jag var jätte stressad över att jag kanske skulle missa Flo Rida men det gjorde jag som tur var inte :) Han börja väl spela typ 20 i 10 och allt var typ slut 10 över. Fast man skulle ju kunnat stanna kvar för dom hade efterfest med massa musik. Men det pallade inte jag för jag skulle ta en buss mot svartbäcken och hem till Amadeus där älsklingen var. Det slutar iallf med att jag Mikaela och Nora åkte dit. För Linda och Fedde pallade inte. När vi kom dit var det väl inte värsta draget men det var lugnt och skönt. Jag hade endå rätt skoj. Sen vart klockan så mycket så vi fick sova där.

Bilder kommer i ett inlägg efter ! :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, jag tror att det är den faktiskt :P

haha ojdå så det kan gå :P



Jag har svarat på mailen =)

Kram

2008-08-18 @ 16:30:37
URL: http://nicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0