Lite bilder från igår

Asso jag har varit helt slut ikväll. Vi har kollat på tv och nyss såg vi en film som heter Butterfly effect som faktiskt var skit bra. Hade aldrig hört talas om den förut. Men tråkiga jag somade typ flera gånger :P Så ska snart gå och lägga mig men tänkte först bara lägga upp dom här bilderna ;

Festen igår var väl rolig till en början tills det började spåra ur lite tyckte jag. Inte spåra ur sådär då men det vart lite tråkigt och några spydde. Jag och Jenny vart lite sura över varsin jobbig pojkvän :P Men det löste sig rätt snabbt. Senare mot kvällen skulle vi allihopa dra in mot stureplan men jag och Daniel kom bara till hötorget för att vi stötte på väktare på tåget. Vart lite knaz där så vi gick av och tog nästa. Men då fick vi inte tag på nån annan eftersom det var så jävla mycket folk ute och jag misstänker att hela telenätverket var överbelastat för man kunde knappt komma fram. Men det sluta iallf med att Jenny och Amadeus ringde och sa att dom inte hade kommit ifrån rågsved så vi mötte dom och dom sov hos Danne.

Men ska inte babbla på alldeless för mycket här får ni se några foton iallf. Glömde tyvärr bort kameran lite.

Jenny och jag <3

<<man kan ju inte bli snygg på varje bild, haha

Danne och deus

ag försöker se fin ut men ett huvud smiter in och förstör :P

Dans dans dans

Danne fixar musiken

Vi igen :)

I början av kvällen


På väg mot stan


Ja det var bara dom jag hade , men ska kolla lite bloggar nu sen tror jag att jag ska gå och sussa :) Godnatt på er <3

Kommentarer
Postat av: alex

jo de slutade mindre bra för danne hade sönder mitt handfat & badkar

2008-08-10 @ 17:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0