Måndag

Hel allihopa :)

Sorry för dålig uppdatering idag men jag har inte varit hemma nånting. Är just nu hemma hos Fedde.

Först efter jobbet åkte jag direkt till gullmars och lämna bilen där. Sen tog jag tuben in till stan och mötte Danne. Vi skulle kolla på en tjocktröja på reddevil men den visa sig vara typ en regnjacka :S Så den ville han inte köpa. Det vart en bok istället, "shoo bre" heter den. Han säger tydligen att den verkar jätte bra :p Kosta bara 67 kr på Pocket i sergelstorg.

Sen iallf så ringde Linda och hon behövde hjälp med att köra hem en garderob som hon har fått av Jessie ( Feddes syrra). Så jag och Danne börja röra oss mot gullmars och hämta bilen. Vi drog utanför mig och käka pizza sen åkte vi hem till Fedde. Där packade vi in den skit jobbigt stora garderoben och åkte hem till oss och lämna den. Det var fan inte lätt alltså :P haha . Fast Danne och Fedde bar det mesta ,klena som jag och Linda är så orkade vi inte dom för det var så tungt. Diddi kom förbi en snabbis också :) första gången man såg ehnne på typ lite mer än en veckas. Fin tatuering hade hon skaffat också:)

Nu är vi alla helt slut men Danne och Fedde envisades om att börja spackla Feddes nya rum ikväll ( han ska måla om). Så jag passar på att blogga lite nu :)

Blir lite irriterad på mig själv som hade tänkt ta en Dagens outfit idag och lagt upp lite bilder men jag hade inte med kameran från Danne så det blir tyvärr inget idag men imorgon lovar jag :) !
Nu ska jag bara sitta här och ta det lugnt tills dom är klara och sen röra oss hem mopt mig och sova. Ska bli såååå sköönt !

Kommentarer
Postat av: Emeli

haha jag har läst shoo bre ! :P

2008-08-11 @ 20:46:32
Postat av: Anonym

haha jag har läst shoo bre ! :P det e billigare att låna på biblioteket :P

2008-08-11 @ 20:47:14
Postat av: emeli

haha aa det va jag korren !

2008-08-11 @ 20:56:47
Postat av: Josse

haha okej :P skriv emeli Kompis då :P eller nått så jag fattar nästagång ;) är boken bra förresten då? och vad tycker du om min Banner :D?

2008-08-11 @ 21:02:46
URL: http://josefinmork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0