Nykterist ...

Hejsan !

Onsdag idag då. En dag närmre helgen. Ser fram emot det och veckan har gått snabbt som vanligt...

Idag var jag hos doktorn för ett återbesök angående några utslag jag har som jag äter tabletter mot. Och då fick jag ta blogprov som skulle visa levermättnaden och bodfettet. Sen när jag har börjat äta dom här nya tabletterna ska jag göra om det här blodprovet för att se att allt fortfarande är normalt. Och pågrund av att dom här tabletterna är i ganska stor mängd om dagen ( 4 st varj edag) Så kommer jag inte få dricka alcohol på 7 MÅNADER ! Alltså för er som inte vet det så fyller jag 20 år den 1:a januari och det är lika med No Alcohol... Känns inte sådär jätte kul när man hade masa fest planer och att få gå och köpa från systemet.  En öl får man ta men absolut inte två. Haha nu låter det som att jag var alkolist lixom " inte någon dricka på 7 månader" Men så är det inte. Jag gillar ju att gå ut med mina vänner ibland och festa och därmed dricka. Men nu kan jag inte ens det på min födelsedag. Just dagen man fyller 20 och får köpa från systemet!

Får se posetivt och tänka på alla dessa bakfyll0or jag haft som jag nu kommer slippa. Plus att jag ska börja träna igen snart :)

Men nu har jg inte tid att sitta här mer. Hörs igen när jag kommit hem till Danne. Åkte bara hem snabbt överlunchen. Passa på nu när jag endå var i skanstull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0