Onsdag

Hej allihopa :)
Sitter just hemma hos mig nu och bara tar det lite lugnt vid datan. Har varit en ganska stressig dag på jobbet så det är skönt att kunna varva ner lite...

En rolig grej för mig är att nu är jag inte provanställd längre :) Nu har jag en fastanställning och med det lite högre lön. Men tror inte det blir så mycket. Det brukar mer vara efter ett år man får ganska mycket mer. Gissar på att jag kanske får en tusenlapp extra :) Men det är ju också bra ! Eftersom ajg endå inte bor ensam så har jag ju inga speciella utgifter så jag klarar mig på den lönen jag får :)


Men nu måste jag rusa iväg för Danne ringde precis. Jag ska hämta upp honom i gullmars sen åker vi hem till han. Lägger in en dagens outfit då tror jag :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0