Saknar sommaren

Allt var ju så perfekt i sommras. Varmt och roligt, sol och bad. Vill tillbaka!


En sommarkväll med Denise <3 (jag till höger) Saknar det !


 Lite frågor om sommaren;


- gjorde du något i sommar som du aldrig gjort för?

Ja

- dog någon som stod dig nära?
Nej

- vilka länder besökte du?
Inget, men hade tänkt åka utomlands men det blev inte av..

- är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009?
Ja det vore ju att åka utomlands och göra en Road tripp :)

- vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?

26:e Juni,  2 år tillsammans med älsklingen

- största misstaget?
Kommer inte på nått

- har du varit sjuk eller skadat dig?

Nej första sommaren utan sjukdom ! :P Är sjuk nu istället

- bästa köpet?
Hmm, vet inte

- vad spenderade du mest pengar på?
Dricka

- gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja det bästa var dagarna på Arholma och nätterna i sthlm

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?
Brian Adams låtarna

- var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Gladare för det mesta, Lite mer ledsen i början

- vad önskar du att du gjort mer?
Solat mer dom sista dagarna men pallade inte :P

- vad önskar du att du gjort mindre?
inget

- hur tillbringade du midsommarafton?
Med Min älskling, Pappa, Mia och farfar på Landet. Somna klockan 9 haha

- blev du kär i sommar?
Har varit kär 2 år i älsklingen

- förhållanden?
Japp

- favoritprogram på tv?
Våra bästa år haha

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej!

I och med att det var söndag igår så hade ju pengarna inte kommit in, kollade nyligen och dom har inte kommit än, men jag hör av mig så fort jag ser dom på mitt konto =)



Kram Nina

2008-08-25 @ 10:15:33
URL: http://nicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0