Snart helg!

Vad skönt det ska bli att ha free time igen :) Att helgen äntligenär här !

Har många planer för imorn som jag ser fram emot. Först ska jag och Danne ta bilen till västerås efter jobbet. Vi ska bara åka fram och tillbaka och hämta ett skrivbord som vi får av hans pappa, plus en Data. Det är ju lite svårt att ta det på tåget lixom. Tror det blir så att vi ska käka middag där också :)

Sen på kvällen när vi kommer hem vid 8 tiden så ska vi hem till en kompis och festa lite. Ska bli jätte kul för det var ett tag sen nu...  Och det ska bli roligt att träffa Diddi igen som har varit i bulgarien (lyckoost). Nu är hon säkert jätte brun som hon alltid blir :p Min färg har försvunnit jätte mycket.. :(

Men nu ska jag käka, kmr nog tillbaka senare :) <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0