Stressig dag

Oj fan jag får snart magsår av all denna stress !
Var inne i stan med Linda sen vart det lite tjaffs så jag mådde inte så bra och åkte hem. Kändes som att jag skulle spy på t banan men nu är det lite bättre. Ska iallf åka iväg nu till The voice konserten. Sen ska vi hem till en kompis som har fyllt år så vi ska fira han lite :) Kommer som vanligt ta lite kort som ni får se imorn  :)


Älskar min syster ! Bild togs i sommras på landet ( jag till vänster med brillorna :P)

Kram på er ha en trevlig kväll ! <3

Kommentarer
Postat av: Nina

sv; Åh då bor man ju inte alls för långt ifrån varandra =) Är det en tvilling? ser sjukt lika ut :D

2008-08-16 @ 18:42:47
URL: http://nicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0