Tidigt

Fan vad tidigt jag vakna.. Haha. Somna kanske vid 10 igår men endå brukar jag inte vakna såhär tidigt. ska nog försöka sova igen men tänkte bara skriva lite nu när jag kan passa på. Mår alltid bäst på morgonen sen går det utför... Tror jag kanske måste vara hemma från jobbet imorn. Men det jag typ orkade göra igår var att fixa mina naglar. Fast var typ helt slut efter det :P

Resultatet;

Först målade jag bara i en rosa färg..


Sen drog jag med en silverglitter pensel tvärs över...



Gid vilken dålig bildkvalite det vart på dom här men det ser iallf mycket bättre ut IRL :P
I vanliga fall brukar jag göra ena halvan av naglen i en ljusare färg och den andra sidan i en mörk som endå matchar varann. Skit snyggt blire då. Men det orkade inte jag nu för det tar rätt lång tid och man måste vara rätt noggran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0