Träffa Syster och Fedde

Äntligen får jag en stund vid datan :P När jag kom hem till Danne efter jobbet satt han där och höll på med en grej så jag fick vänta. Gick ut och tog en cigg med bjässen istället :) Sen vid 5 så pratade jag med Linda och Fedde och bestämde att vi skulle ses. Det var faktiskt ganska länge sen jag var med min syster känns det som. Fast det var typ för 2 dar sen :P
Så nu har iallf jag och Danne åkt hem till mig och käkat lite, ska sova här sen också. Och snart drar vi hem till Fedde för att se hur hans rum har blivit. Ni kanske kommer ihåg att jag berättade att vi var där förut och målade och höll på. Tror iallf dom flesta grejerna är på plats nu iallf.
Tänkte ta en dagens outfit också sen som Linda får hjälpa mig att ta... :)

Så det är vad som händer senare :) Måste börja röra mig nu ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0