Kvällens bilder

Hej hej nu var man hemma igen då. Konserten tycker jag inte var speciellt bra :P Inga artister som jag gilla. Vi mötte Jenny, Amadeus och Bente där klockan sju. Sen vid 9 skulle dom åka och vara barnvakt så jag och Danne drog mot kärrtorp för att möta Feddde och Linda. Stötte på Linah och Diddi i gullmars också och dom åkte med oss till kärrtorp. Och när vi kom dit så satt vi typ ute en stund men det var rätt segt och kallt så jag och Danne drog hem och här sitter man nu :) Vart inte så många bilder men några kan ni väl få se !

Från Jensens beef house ;

Danne och Linda

Fedde och jag

Haha

Jag

Danne

Linda

Fedde


Från konserten och efter ;

Korten blev helt konstiga så därför vart det bara två därifrån

haha Linah var en liten Hippe. Fanns en historia bakom det hela :P

Diddi Danne jag ute ( varför ser jag så tjock ut där ? haha )

Jag och min fina syster Linda <3

Man märker vem som har ansträngt sig mest med sitt utseende idag :P


Danne har precis satt upp dataskärmen och den är skit nice :) Gillar den verkligen! Tänkte ta kort på den imorn så ni också får se. Nu tänkte jag sova. Är helt slut. Visar er skinn jackan imorn på bättre bild och så. Och berättar lite om vart jag köpte den m.m. Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Nina

sv;Nemen gud va äckligt :S Vad är det för fel på vissa? Jag är verkligen så himla glad att han gick av innan, :)

2008-08-31 @ 10:50:58
URL: http://nicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0