Våra bästa år

Mina kompisar tycker jag är mobbad som kollar på det men jag har kollat på det sen jag var liten och har verkligen fastnat för det. Jag tycker det är skitbra och spännande. Fast på sista tiden har det väl blivit lite väl overkligt och dom har bytt ut vissa bra skådespelare. Då känns det inte riktigt som vanligt. Men endå så kollar jag alltid på det om jag är hemma och är sjuk eller ledig. Då ser min tv tablå ut så här:
  • 09:50 Våra bästa år repis från gårdagen (Kollar om jag inte sett gårdagens program)
  • 10:40 Oprah repis från igår (---II---)
  • 11:40 Rachel Ray
  • 12:50 Våra bästa år
  • 13:40 Oprah
Tråkigt bara att jag jobbar när det sänds  :P



Alltså finns det nån mer som gillar det eller är jag den enda ? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0