Kan knappt bärga mig.. Och inte heller sluta prata om det

Härligt med sol idag ! Fast endå ligger jag bara inomhus och kollar bloggar. Har även kollat några avsnitt på The Hills. Mer än så har jag inte hunnit göra den här morgonen. Längtar bara sjukt mycket tills på måndag då jag ska köpa min kamera. Bli kanske endå inte Eos 450D utan 1000D.. När jag och pappa läste i fototidningen så verkade nästan den tidigare modellen mycket emr lättanvänd och inte lika komplicerad.. Men går runt och oroar mig för att alla kameror som jag vill ha kommer ta slut nu på mellandags rean. Och jag kan ju inte göra något åt saken då jag är i Västerås och pappa i stockholm.



Och förlåt ni som inte har något intresse av kameror men jag kan inte sluta prata om det tyvärr :D :P .. Är så exalterad! Och det är inte bara kameran som lockar utan jag fyller ju år snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0