Bakis söndag

Hej igen :) Hoppas resten av er är mycket piggare än mig idag för jag är rätt sliten :P Kom hem vid 2 inatt och somnade vid halv 3 kanske... Försökte dricka rätt mycket vatten innan jag gick och la mig för att jag inte skulle vara så bakis men det är jag endå ... Men men det får inte förstöra min dag :) Har mycket att göra idag för jag ska ju ut till Landet imorn igen och gissa vem som följer med ? Mamma :D Ska bli jätte kul för hon har inte varit där på flera år sen mamma och pappa gjorde slut. Men hon kan inte sova över för hon måste hem till katterna igen. Men en dagstur kommer bli super mysigt för mamma. Då ska vi visa henne allt nytt som har kommit till ön och så. Men hur som helst det negativa är att vi ska ta en buss som går från tekniska högskolan 10 i 8 i morgon bitti !! ååhh haha vi måste gå upp klockan 6. Kommer bli jobbigt..

Ett galtt födelsedags barn !

Datan segar jätte mycket så fler bilder och sånt kommer upp senare eller nån annan dag.Det var en rolig kväll iallf :) Men ska lägga mig lite i sängen nu och bara kolla på tv kram kram..<3

Kommentarer
Postat av: Denise

Haha Lina alltid lika glad och söt<3<3

2008-07-14 @ 02:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0