Constiano...

....heter filmen vi tittar på nu. Handlar om demoner och sånt. I vanliga fall brukar jag tycka det är bra och spännande men nu så somnade jag visst till i filmen.. Vaknar av att Danne skrämmer mig. Så tänkte bara skriva av mig lite här så jag inte blir så trött men jag har inget speciellt att säga.. Bara en grej jag kan komma på som gjorde mig jätte glad idag och det var att danne kommer fram till mig och säger att han har gått och funderat över en sak väldigt länge och nu hade han bestämt sig. Han vill flytta ihop med mig :) Då menar jag snarast.. För han har alltid vetat att han vill bara det att han inte vetat när. Så när jag får en lägenhet (står i bostadskön nu) följer Danne med. Kommer bli lite krongligt när han inte har nått jobb dåra men jag begär inte så mycket eftersom han är yngre än mig och inte gått ut gumnasiet. Men vi får se vad som händer för jag själv är jätte nojig för att flytta hemifrån. Just nu skulle jag vilja bo kvar resten av mitt liv... eller inte haha. Men jag fyller ju 20 i januari 2009 så det börjar ju endå bli tid för det snart... Ja det var väl det enda jag kunde komma med nu och dom roppar på mig ska försöka att inte somna till filmen :P Kram på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0