Hallojsan

 Tyvärr så glömde jag digitalkemaera sladden hemma så kan inte visa er mina kläder som jag köpte och inte heller lite bilder som jag har tagit... Igår så var först jag och Linda och sola och bada ett tag. Efter det drog vi in till stan och mötte mikaela, Danne och Fedde. Dnne handlade lite snygga kläder på Jack and Jones :) Sen vid sju promenerade vi till gamla stan där mikaela tatuerade sig ( har såklart bilder på det men det får bli efter helgen). Den vart skiit fin :)! Hon skrev sitt namn nere vid sidan av magen med skrivstil.




(det är ingen segelbåt vi ska ut med dåra men bilden var fin :P )

Den här helgen ska jag ut med Båten med Dannes familj :) ska bli jätte kul. Dom hämtar upp oss klockan ett så nu ska jag bara käka lite och plocka ihop det sista. Men vi får höras på söndag! Hoppas ni får en bra helg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0