Hemma hos Diddi

Tjena just nu sitter jag hemma hos diddi och väntar på att hon ska bli klar. Hon är så seeeg :P Vi skulle ha möts klockan 8 lixom men klockan tickar ju på...

Ikväll ska vi fira min kompis Lina som fyller 17. GRATTIS GUMMAN <3 Ska strax åka och möta dom i skanstull och senare dra in mot söder. Ska bli roligt att vara tjejerna igen. Den här kvällen äre no guys... eller iallf till en början sen kanske vi ska hem till Linas kille som har fest. Men man vet aldrig hur det blir med oss. Önskar lite att vi kunde vara alla (min kille och massa andra) men det är tyvärr så splittrat nu och lite skit saker som har hänt som har gjort att det inte går och det är jätte tråkigt :( Men jag ser endå fram mot kvällen. Tror inte att den blir så lång för jag är rätt trött men får se :). Ska försöka komma ihåg och ta lite bilder eller jag MÅSTE det är ju faktiskt Linas födelsedag! Men jag tror inte det blir nått mer inlägg idag det bror på när jag kommer hem till älsklingen som sitter och väntar på mig <3


Diddi och jag för ungefär ett år sen <3 nu ska vi ut o röja , PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0