Hemma igen !

Då var man hemma igen då efter en hel mysig vecka :) Fint väder har det varit men endå har jag inte badat.. Fy mig. Det var bara Danne och Fedde som gjorde det. Hoppa från klippor och sånt. Jag blev posetivt överraskad när vi kom dit för jag trodde det bara var min Farfar och solveig som skulle vara ute men min farbror och mina kusiner var också där så det var jätte kul. Har såklart lite bilder att visa er:)

Första kvällen vi kom dit skulle vi träffa Lindas nya kompis Matilda, som hon jobbar i Arholmas Cafe med, och hennes pojkvän Martin. Vi satte oss uppe på berget och bara va..
 
Fin solnedgång :)

Danne och Fedde är glada

Några

Danne tålde inte knotten däför ser han ut som ett mongo :)

Dagen efter; Min kusin Emma <3

(jag)Vi skulle gå på en promenad
Linda och Emmis

Älsklingar

Sen var vi bara hemma den kvällen och tog det lugnt, spelade lite kort. Och dagen efter var det lindas födelsedag men dom bilderna kommer i ett inlägg efter för det är så många :P

Från Fredag då :
Vi åkte fyrhjuling till Linda som jobbade på cafet

Linda fixar största glassarna !





Ja nu ska jag käka och Duscha.. Kanske ska ut ikväll, får se. Men vi hörs senare ! PUSS


Kommentarer
Postat av: Matilda

Nämen Hej :)

Joodå vi har mobiltbredband här ute :)

Okej, va synd:/ kommer du tillbaka nånting då?:)

kram

2008-07-12 @ 18:35:36
URL: http://rosapistol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0