Kommer sakna Linda

Idag åker Linda tillbaka till Arholma och jag kommer sakna henne jätte mycket även fast jag är skitirriterad och arg på henne för att hon tog med sig min Jacka. Grejen var att jag sa till henne : ta verkligen inte med jackan för jag vill ha den i veckan.
"nej då" säger hon. Sen i morse får jag ett sms från henne: Hihi jag tog med jackan så nu blir du tvungen att komma ut till Landet!  Och då vart jag iallf jätte arg.. Men vad fan så äre ju med syskon.. Tar ens kläder. Men det är SKIT jobbigt :P

Jaja har inte gjort alls mycket idag.. Duschat, masserat älsklingen, kollat på våra bästa år som faktiskt är riktigt spännande nu :P Jag vet att dom flesta tycker det är en B-serie men jag har kollat på det enda sen jag gick i grund skolan.. haha.


Ska snart åka iväg för att handla lite middag tills ikväll. Jag ska laga maten och Danne ska komma till mig vid halv 7 tiden. Och grejen är den att jag är verkligen inte bra på att laga mat.. Eller har väl inte ansträngt mig riktigt mycket men hotell och restaurang gymnasiet gick inte så bra när jag hade varmkök :P Men nu vill jag iallf visa för Danne att jag kan laga mat :P Tänkte gör lövbiff m potatisgratäng o sallad. Sen hoppas jag också på att mamma kommer hämta ut modemet och det från posten så jag och Danne kan försöka installera det :)

Det blir väl kul, lite oftare uppdateringar när jag är hemma hos mig ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0