Lite sent

Har varit lite upptagen och har inte riktigt haft tid att blogga plus att Danne har suttit vid datan. Vad har vi gjort mer ? .. Jo vi har käkat middag(kommer inte ens ihåg vad  haha) Sen har jag legat och läst lite cosmopolitan och Vecko revyn. Hittar såklart massa fina grejer jag vill ha som jga sen glömmer bort när jag väl är i affären :P måste väl börja skriva lappar eller nått. Sen snacka jag med bjässen ( en kompis till Danne) och vi träffades på en cigg, snacka lite skit. Pratade om konstiga drömmar speciellt min om en jävla äcklig hund som dök upp överallt och sa massa snuskiga saker och terra mig haha sjukaste drömmen asso brukar aldrig drömma så ! Aja sen gick vi och hyrde en film jag och Danne skulle se och det vart  Wicker Park.  En av huvud rollerna var Josh Hartnett, om ni inte känner igen namnet så var det iallf han som spelar i filmen Pearl harbor den mörk håriga :) Filmen var faktiskt jätte bra fast den var lite svår att komma in i i början av filmen. Värd att se kärleks drama trhiller, 4 av 5 ger jag den. Yes så har min kväll sett ut och nu fick jag lite tid vid datan så tänkte lägga upp några bilder men dom kommer i ett inlägg strax ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0