Lördag

Godmorgon ! Idag är jag på strålande humör (väcktes inte 8 utan 10 :P) men bror väl också lite på den snygga headern som Daniels pappa fixa till mig inatt :D. Vad tycker ni om den ? Jag är iallf jätte nöjd. Vi satt igår och Christian försökte lära mig och Danne lite om photoshop. Vad coola grejer man kunde göra.. Ska lätt trixa lite hemma så kanske jag tillslut kan fixa min egna header :)

Sen är jag också glad för att komma hem idag och fira Madde. Ska bli super kul. När vi kommer fram med tåget så tror jag att jag direkt åker hem för att tvätta lite plus att några av mina kläder som jag tänkte ha ikväll ligger där. Så det blir nog inget mer bloggande idag men man vet aldrig :) kanske åker hem till Danne sen och fixar mig då kanske jag har nått roligt att visa, vem vet... Kanske lägger upp kvällens outfit :)

Nää men nu måste jag plocka ihop det sista och ta lite mascara sen ska vi nog börja röra oss mot tågstationen...
Kommer sakna västerås som alltid när jag ska åka hem ...

Hej då från Danne och stumpen <3!



Ps. roligt med några kommentarer igår :) uppskattas mycket <3

Kommentarer
Postat av: felicia

hej gumman jätte söt blogg hade glömt va du hette vi får ses snart! <3

2008-07-19 @ 15:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0