Måndag

tjena tjena ! Sitter just nu hemma hos Fedde med Danne och Linda. Jag åkte hemifrån amadeus vid 12 tiden idag och bussresan från honom tar ca 40 min till gullmars. Så pratar jag med Linda och går på bussen.. Sen efter ca 20 minuter kommer vi ner till haninge centrum och det är verkligen åt fel håll så jag frågar busschaffisen : " går inte den här till gullmars " ? han ba : nej. Då vart jag skit irriterad för jag sa lixom gullmars till han när jag stämpla och då kunde han ju  sagt att den inte går dit... Så jag fick åka tillbaka till skyttensgata där amadeus bor och vänta på bussen. Så sammanlagt fick jag åka buss i två timmar. Gårkvällen var aillf jätte mysig tog lite bilder vid matbordet.



Sen gick jag hem en sväng till mig för att käka lite och byta kläder. LInda kom dit också ocyh vi börja röra oss till gullmars för att möta fedde och Danne. Sen åker vi till stan och jag köpte en sjal och LInda lite underkläder och en tröja :)

Ikväll ska vi iallf på bio klockan 9. Hancock blev det.



Men nu måste jag gå med Linda till affären och handla Mozzarella för Feddes mamma ska laga nån god sås med pasta. Hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0