Måndag

Ja egentligen skulle jag ju ha börjat jobba idag men eftersom min chef är så snäll så börjar jag nästa måndag istället :)

Kvällen igår vart verkligen inte lyckad , slutade i bråk och tårar. Dock vare inge tjaffs mellan Danne och mig utan mellan några andra. Men det var verkligen tråkigt att det skulle bli såhär. Men idag är det lite bättre iallf...

Är just nu hemma hos mig efter att ha träffat på Linda i globen. Träffade också på en person som jag inte träffat på ett bra tag och fick mig en ursäkt av henne i verkligheten så det känns lite bra. Men Linda har iallf köpt blonda slingor som veronika ska hjälpa henne färga sen ute på landet. Men jag undrar allt hur det ska gå med vårat sötvatten sen när man skäljer igenom den där mössan man får på skallen. Jaja hopas det blir fint på lilla linda :) Jag själv köpte bara 7 pack korta strumpor på HM för 100 kr plus en deo :) Kollade också lite på teknik magasinet efter en Mp3. Vill inte ha nån Ipod. Hittade kanske nån men ville endå höra vad Danne har att säga då han är rätt teknisk av sig.. Så jag tog med teknik magisnet boken så ska visa han sen.

Men vet inte om jag bara vill vara hemma ikväll och typ kolla på film med Danne eller om vi två ska gå ut och träffa nån. Får se senare. Nu tänkte jag först lägga upp dom sista bilderna från Landet och sen hoppa in i duschen.

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0