Nu är jag lite uttråkad...

Det går absolut inget bra på tv ikväll så jag vet inte vad vi ska hitta på.. Har bara legat i sängen framför deras bärbara data och segat medans Danne varit vid den andra och fixat sin sida. Men vad ska man hitta på egentligen , det är ju sista kvällen här. Och antagligen sista gången också eftersom Christan (daniels pappa) ska flytta. Det är tråkigt för det är verkligen jätte mysigt här. Men det är ju ingenting jag kan göra nått åt. Ska iallf käka upp dom sista chipsen från igår och tvätta bort mascaran sen hämta Danne och gå ut och vara social med hans familj. Kanske tar en sån där dum cigg också.. Ser fram emot imorn då det är fest, är så roligt att vara med Dannes kompisar. Plus att jag ska ju ha mina nya kläder och det är ju alltid skoj :)

Jaja det här köpte jag igår också föresten på Apoteket;



  • Handcreme med olivolja - luktar gott och man blir jätte len
  • Aloe vera Gel - perfekt när man har solat eller bara har sår.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0