Onsdag (långt inlägg)

Hejsan allihopa :)
Har inte haft tid att blogga för jag har varit ute rätt mycket...
I måndags var jag, Danne, Fedde och Linda ute och festa lite med Feddes kompisar. Kvällen spårade väl ur lite tycker jag. Folk vart för fulla och det vart lite små tjaffs. Danne och Jag hade typ världens gräl för han har typ inte varit så här full på jävligt länge.. men senare vart vi såklart sams men jag mår så jävla dåligt när vi bråkar. Vi har inte varit ifrån varandra på ganska länge nu på grund av en anledning, men efter ett tag kan man ju lätt bli irriterade på varandra.. Finns säkert nån som förstår mig. Men imorn ska vi iallf sova ifrån varandra för vi ska åka iväg med hans familj och deras båt hela helgen och då är det ju inte så roligt att gå runt och bli lätt irriterade på varann :P Men nu är ju allt bra så nog tjatat om det :)

Igår kväll var vi bara hemma hos Fedde ( som vi är nu med) och käkade värsta tacos middagen med lite film tittande. Kollade på Beowolf och A mighty heart. Båda tycker jag var rätt bra, 3.5 av 5 kanske.. somnade som vanligt till lite då och då :p Det är så tråkigt med mig att jag blir så fort trött. Men dom här senaste dagarna har endå blivit rätt sena nätter.

Ni kanske kom ihåg att jag sa att vi kanske skulle dra till Göteborg men så blir det inte.. Det vart för kort om tid så vi kanske tar det i Augusti nångång :)

Idag har jag hur som helst varit inne i stan med Linda, Mikaela och Signe. Äntligen hittade jag ganska många grejer, kläder m.m. Fast glömde det som jag egentligen skulle köpa :P Rakhyvel och mascara. Men vart iallf skit nöjd med mina kläder. Visar er en tröja ikväll när jag kommer hem till danne och resten får bli imorn eller nått för jag glömde ta kort innan vi gick ut idag och alla grejerna är hemma hos mig. Efter stan så gick vi och käka pizza med några av Feddes vänner och sen var vi bara ute ett tag i det fina vädret.

Oj det här inlägget vart visst lite långt nu hoppas ni orkade läsa ( som ni borde ha gjort om ni läser det här ). Ska vara lite social nu så hörs vi ikäll :) Kramar från Korre !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0