Shopping

hello:) Kom nästan precis hem från stan med Danne. Man hittar alltid nått här tycker jag jämfört med stockholm där jag typ inte hittar nått fint längre.. Vi började med att käka på burger corner där dom har så stora kebab tallrikar. Jag hade sett fram emot det jätte mycket men när jag väl var där var jag inte lika sugen längre så åt typ bara halva tallrken så Danne fick ta resten. Sen tralla vi runt lite och Danne köpte ett par snygga jeans från Jack and Jones. Sen gick vi vidare till Gina Tricot där jag hitta det här :

Linne 129 :-

Halsband 89:-

Jeans 499 :-



Tänkte ha på mig det här imorgon kväll då vi ska hem till Stockholm igen och fira Madde :) Och till det här tänkte jag ha mina svarta pumps som jag köpte för någon månad sen och min svarta nya trekvarts jacka från Gina.

Det blir väl snyggt ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0