Söndag

Godmorgon.. :)

Vaknade upp för ett tag sen här hemma hos Amadeus med Jenny och Danne. Har väl sovit hyfsat bra och är inte sådär jätte bakis men lite känner man ju av... (huvudvärken) måste ta en Ipren eller nått. Vid 1 hade väl typ dom flesta dragit och Danne ville så gärna sova kvar så vi stannade och hjälpte till att städa och så. Sen vid kvart i två fick killarna för sig att bada så vi lunkar bort till ett bad i närheten av där dom bor. Ingen sjö då utan en stor pool. Jag kände på vattnet och så kallt var det inte.. Danne och Amadeus plus hans lillebror badade ett tag och hade skoj ( har bilder på det ) seen kom det några och "inkräkte" haha ne men det kom fler folk. Egentligen är det stängt och låst natte tid men vi hittade ett hål som vi tog oss igenom och dom med. Först var dom 4 och sen helt plötsligt var det typ 15 pers där så vi drog hem.. Låg och snacka ett tag sen somna vi väl vid 3-4 tiden.  Men kvällen var endå ganska lyckad tyckte jag även fast det var många som var sega. Men kul var det :) Ska försöka ladda upp bilderna så fort jag kommer hem till Danne men jag får en känsla av att vi blir kvar här ett tag så vi får piggna till.

 Ska kolla lite på tv nu kram hörs sen<3

Kommentarer
Postat av: JESSICA

Ha en bra dag :)

2008-07-20 @ 13:06:33
URL: http://jessssiiicaa.blogg.se/
Postat av: JESSICA

Ha en bra dag :)

2008-07-20 @ 13:08:25
URL: http://jessssiiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0