Tillbaka från sjön

Helgen har varit jätte mysig men nack delen med att vara på sjön är att jag är lite båt sjuk nu när jag kommit hem :P Det gungar lixom lite i huvet och så...

Först när vi kom ut till Tyresö där båten låg vart jag ganska chockad för båten var mycket större än vad JAG hade föreställt mig. Den var iallf jättefin och hemtrevlig. Tog ungefär en timme ut till Jungfruskär där vi la till. Då var det skit varmt och blåste inte ett skit knappt, jätte skönt. Då solade jag som bara den :P Vill ju bli brunare än Linda haha. Senare på kvällen grillade vi bara några korvar till middag. Men natten var inte lika ljuvlig. Kunde inte somna på hela natten av att sängen var så trång, så jag gick ut och la mig på köks golvet:P Danne kommer ut halv 5 och väcker mig och säger att han inte kan sova där utan mig så jag fick gå och sova i sängen medans han satt uppe och bevaka fåglarna :P haha efter det kunde jag somna lite till och från iallf. Dagen efter så bytte vi hytt med Dannes föräldrar så då vart det mycket mer plats åt oss och jag kunde sova hyfsat bra även fast det gunga lite..

På lördagen blåste det som fan och det gick knappt att sola :( haha men jag och Lotta hitta Lä bakom en stor sten så då låg vi där nästan hela dan och stekte :) Gick en promenad runt ön också. Sen på kvällen grillade vi massa gott kött och till det gjorde vi en fet sallad.

Och idag har vi bara solat lite och sen åkte vi hem vid halv 2 tiden. Men jag blir så irriterad på mig själv att jag glömde sladden till digital kameran hemma i fredags för jag vill ju fortfarande visa mina nya kläder och Mickis tatuering och såklart bilder från helgen. Men jag tror jag ska åka till nypan ikväll och träffa på några vänner och passa på att hämta sladden. Men det är inte säkert för är jätte trött. Ni lär väl märka senare hur jag gjorde :)

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0