Tisdag

Hejsan :)

Har varit helt seg idag så har knappt orkat ta mig upp ur sängen.Och har bara ätit en macka idag så är rätt hungrig också.. Men ser fram emot middagen; Kyckling med ris o sallad. Senare tänkte jag nog också gå och handla chips för är rätt sugen på det :P

Men är det bara jag som tycker det är as varmt ? Okej man ska ju inte klaga men inomhus borde man väl få ha det svalt om man vill , men nej det går inte. haha vi har alla fönster öppna men det är endå som en bastu. Försökte ligga och kolla på film men det var så himla varmt så jag knappt kunde koncentrera mig :P
Filmen vi såg var Wanted. ( jag och danne alltså). Angelina Julie var med. Den var faktiskt endå rätt bra. Action/thriller.

Jag vet inte hur det är med er men jag vill iallf visa lite bilder från igår :) Det vart en rätt lyckad kväll men var lite seg till en början. Var i sicka kaj vid Linahs gamla skola och sen åkte vi hem till Linah. Jag och Danne tog taxi hem. Men jag låter resten av bilderna tala för sig själva..men här kommer ett smakprov resten kommer in lite senare.




Kramis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0